Externím vedením účetní evidence a účetnímu poradenství ve Zlíně a okolí se věnujeme již od roku 1996, před rokem 2014 pod fyzickou osobou. Za tu dobu jsme se naučili s klienty mluvit lidsky, nepoužíváme při komunikaci s nimi paragrafy a citáty ze zákonů. Prioritou pro nás je, aby klient všemu, co se týká jeho účetní evidence, porozuměl a v případě jakýchkoliv nejasnosti se neobával nás zeptat. Za celou dobu praxe jsme úspěšně řešili vícero nestandardních účetních situací.
Co našim klientům přinášíme?
• bezpečnost – pracujeme spolehlivě, rychle a diskrétně
• snížení nákladů firmy
• efektivně zvyšujeme kvalitu účetních služeb v souladu s aktuální legislativou
Komplexní služby
• externí dohled formou supervize účetnictví
• převzetí účtárny v jakémkoliv stavu, rozsahu a době
• realizace služeb
o vedení účetnictví
o účetní dozor
o sestavení a zasílání reportingu pro účely řízení společnosti
o vedení účetnictví či daňové evidence
o zpracování daňového přiznání k mnoha typům daní
o zastupování na úřadech státní správ
o finanční reporting
o odborné poradenství a další služby pro optimalizaci chodu Vaší společnosti
Nalezněte vnitřní úspory
• neplatíte mzdy, pojistné, ani dovolenou za své zaměstnance (výše měsíčního paušálu externí účetní firmy zpravidla ani nedosahuje průměrné hrubé mzdy účetní na plný úvazek)
• neplatíte náklady na nutné vzdělávání a školení účetních (cena za školení účetnictví se pohybuje v řádech několika tisíců Kč ročně)
• neplatíte za pořízení výpočetní techniky, na nákladné softwarové vybavení ani za jejich pravidelné aktualizace (účetní agenda může probíhat na softwaru naší účetní firmy)
• neplatíte pokuty při kontrolách vedení účetnictví (při hrubé chybě Vaší účetní se může jednat o astronomické částky)
• nemusíte shánět účetní v případě nemoci či dovolené (u nás je zaveden systém vzájemné zastupitelnosti)
Zastupujeme i před orgány státní správy
V rámci naší vzájemné spolupráce s klientem, ale i jednorázově při řešení aktuálního problému, jsme připraveni vám pomoci při veškerých jednáních se státní správou v oblasti mezd, personalistiky, účetnictví a daní. Jednání probíhá vždy na základě omezené nebo generální plné moci. Vyřídíme za vás jednání s Finančním úřadem, zdravotními pojišťovnami a OSSZ, Úřadem práce. Současně jsme připraveni pro vás zpracovat i agendu pro Český statistický úřad.
Dále nabízíme…
poradenství při zahájení podnikání, zajištění daňové agendy vašich zaměstnanců, daňové plánování s ohledem na daňovou optimalizaci, průběžné konzultace k účetním a daňovým problémů firmy, zpětná kontrola účetnictví s optimalizací daňových povinností posouzení daňových dopadů plánovaných obchodních operací, elektronická komunikace se státní správou – Finanční úřady, OSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce….
Prezentace účetní kanceláře