O nás

Rozšiřujeme stálou klientelu …. nic pro nás není neřešitelné….

Externím vedením účetní evidence a účetnímu poradenství ve Zlíně a okolí se věnujeme již od roku 1996, před rokem 2014 pod fyzickou osobou. Za tu dobu jsme se naučili s klienty mluvit lidsky, nepoužíváme při komunikaci s nimi paragrafy a citáty ze zákonů. Prioritou pro nás je, aby klient všemu, co se týká jeho účetní evidence, porozuměl a v případě jakýchkoliv nejasnosti se neobával nás zeptat. Za celou dobu praxe jsme úspěšně řešili vícero nestandardních účetních situací.

Co našim klientům přinášíme?

  • bezpečnost – pracujeme spolehlivě, rychle a diskrétně
  • snížení nákladů firmy
  • efektivně zvyšujeme kvalitu účetních služeb v souladu s aktuální legislativou

Komplexní služby

  • externí dohled formou supervize účetnictví
  • převzetí účtárny v jakémkoliv stavu, rozsahu a době
  • realizace služeb
    • vedení účetnictví
    • účetní dozor
    • sestavení a zasílání reportingu pro účely řízení společnosti
    • vedení účetnictví či daňové evidence
    • zpracování daňového přiznání k mnoha typům daní
    • zastupování na úřadech státní správ
    • finanční reporting
    • odborné poradenství a další služby pro optimalizaci chodu Vaší společnosti

Nalezněte vnitřní úspory

  • neplatíte mzdy, pojistné, ani dovolenou za své zaměstnance (výše měsíčního paušálu externí účetní firmy zpravidla ani nedosahuje průměrné hrubé mzdy účetní na plný úvazek)
  • neplatíte náklady na nutné vzdělávání a školení účetních (cena za školení účetnictví se pohybuje v řádech několika tisíců Kč ročně)
  • neplatíte za pořízení výpočetní techniky, na nákladné softwarové vybavení ani za jejich pravidelné aktualizace (účetní agenda může probíhat na softwaru naší účetní firmy)
  • neplatíte pokuty při kontrolách vedení účetnictví (při hrubé chybě Vaší účetní se může jednat o astronomické částky)
  • nemusíte shánět účetní v případě nemoci či dovolené (u nás je zaveden systém vzájemné zastupitelnosti)

Zastupujeme i před orgány státní správy

V rámci naší vzájemné spolupráce s klientem, ale i jednorázově při řešení aktuálního problému, jsme připraveni vám pomoci při veškerých jednáních se státní správou v oblasti mezd, personalistiky, účetnictví a daní. Jednání probíhá vždy na základě omezené nebo generální plné moci. Vyřídíme za vás jednání s Finančním úřadem, zdravotními pojišťovnami a OSSZ, Úřadem práce. Současně jsme připraveni pro vás zpracovat i agendu pro Český statistický úřad.

Dále nabízíme…

poradenství při zahájení podnikání, zajištění daňové agendy vašich zaměstnanců, daňové plánování s ohledem na daňovou optimalizaci, průběžné konzultace k účetním a daňovým problémů firmy, zpětná kontrola účetnictví s optimalizací daňových povinností posouzení daňových dopadů plánovaných obchodních operací, elektronická komunikace se státní správou – Finanční úřady, OSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce….


Previous page: Home
Následující stránka: Kontakty